KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 17:13 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Og det vil du at vi skal tro fra en KIL-kjenner som ikke en gang så hvem som putta målene for B-laget i går :D

Og hvis det Janko skriver er sant så er det vel greit. De som ikke klare å forholde seg til en sjef/trener og innordne seg spillesystemet kan vel finne seg en ny klubb!
sorry med det ja. Mente Jahr :lol: Den ene spilleren hadde tenkt å ta et år til i KIL, men er tvilsomt det ja. Vi hadde trengt han. Prat med noen av spillerene selv, så for dere kanskje høre noe annet en det som står i avisa. Er enig at spillerne skal tårle kririkk, men da må vel trenern være villig å ta imot litt også da.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 17:17 
Trener

Er ikke første gangen det kommer opp en sak om at Skogen er vanskelig å samarbeide med og at han ikke hører på råd fra andre.. Men han har klart å gjøre oss til et godt lag igjen og så lenge hans metoder fungerer ser jeg ingen grunn til å fjerne han.. Og bare sunt at det er litt murring i en klubb.. Farlig om alle er fornøyde, det blir en kunstig sovepute. Skal være litt konkurranse, høy temperatur og forviklinger.. Det som skaper resultater og vinnere.. Og som nevnt i av trådstarter, ingen er viktigere enn klubben, og ingen spillere i KIL er uerstattelige, så det med denne spilleren tar jeg med en klype salt foreløbig..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Aug 2006, 18:32 
Forumlegende

Sikkert noe i det at Skogheim kanskje ikke samarbeider like bra med alle siden det har kommet fra flere hold, jeg kjenner ikke arbeidet innad i klubben godt nok til å ha noen formening om det. Men jeg er fornøyd med den jobben Skogen har gjort så langt for oss og håper at vi med kontinuitet på trenersiden og i stammen i spillergruppa kan ta noen fler skritt i riktig rettning å bli et stabilt topplag i adecco for så å rykke opp til eliten innen 3-4 sessonger.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]