KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 11:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Jul 2006, 09:40 
Materialforvalter

Så er vi endelig igang igjen etter ferien og vi har startet bra med 2 seiere mot hhv Pors og Tromsdalen. Det er vel og bra å ta litt av etter seier mot disse lagene, for det er ingen selvfølge at man vinner mot noe lag i Adeccoligaen, så jevnt er det.

Uansett legger jeg merke til at flere, både medier og folk inne på dette forumet begynner å snakke om opprykk så fort vi har vunnet et par kamper. Ja det er riktig at vi bare er 2 poeng unna kvalik og 4 poeng unna direkte opprykk, men allikevel.. Poenget mitt er at man ser ut til å legge lista i høyeste laget her, og at det vil bli sutring dersom man ikke klarer å nå opp til kvalik, eller direkte opprykk.

Det er selvfølgelig lov til å drømme, og jeg håper vi har en god høst foran oss, men prøv å ikke skape for høye forventinger til laget.

Søndag er det kamp mot Ålesund, og utfordring nr1 til Glåmdalspublikummet må være at det kommer flere hjemmesupportere enn bortesupportere..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 10:49 
Forumlegende

Tror de fleste er realistiske. Og at vi kommer litt ned på jorda igjen etter de to neste kampene. Aalesund hjemme kan det jo bli poeng i, vi er jo uslåelige på Gjemselund. Men Sogndal borte etter det igjen er lei. 1 poeng for eksempel på de to kampene og vi ligger plutselig 5-6 poeng bak opprykkstriden.

Samtidig taler det jo for at vi kan henge med relativt høyt ettersom vi i år slår de lagene vi "skal" slå, selv på bortebane. Tar vi tre poeng mot topplagene hjemme i tillegg kan tabellposisjonen bli høy.

Men skulle vi få et "nachspiel" på slutten av sesongen med kvalik i år igjen ville jo det vært over all forventning. Er lov å håpe men særlig realistisk er det ikke.

Profile  

PostPosted: 10 Jul 2006, 11:10 
Klubbdirektør

Carrick wrote:
Søndag er det kamp mot Ålesund, og utfordring nr1 til Glåmdalspublikummet må være at det kommer flere hjemmesupportere enn bortesupportere..

Helt klart.

Jeg for min del, teller fortsatt poeng ned til nedrykk! Og den avstanden blir jo bare større og større :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 12:48 
Klubbdirektør

La oss for guds skyld ikke være positive og glede oss med tanken om å bli blant de 3 beste.

Nei vi trøkker oss heller ned i gjørma og håper vi ungår nedrykk :roll:

Trådstarter- Patetisk tråd og helt unødvendig :evil: Godt du ikke jobber for laget vårt :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 12:55 
Materialforvalter

øøøøiii. Molle! Kan du spesifisere hva av det som ble skrevet som var å trøkke ned i gjørma?

Og hva gjør så du for laget vårt?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 12:58 
Materialforvalter

...og en ting til: hvis tråden var så patetisk, hvorfor svarer du på den da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 14:34 
Klubbdirektør

Hvis du ikke skjønner hvorfor ditt første innlegg er patetisk så er det i grunn ikke vits å diskutere noe som helst med deg.

Det finnes ikke noe som irriterer meg mer en personer som alltid skal snu noe positivt til negativt og det er akkurat det du gjør her...

Hvis du ikke skjønte ironien med at" jeg er glad du ikke jobber for laget vårt" så kan jeg forklare deg dette.

Negativ energi er det ingen som trenger og ikke et fotballag som skal prestere sitt beste i kamper... (verre er det ikke)

Hvorfor jeg svarer på ditt tragiske innlegg? Jeg blir irritert over negative personer som deg og de trenger motsvar (verre er det ikke)

Er du redd for at alle ikke er enig i alt du skriver så syntes jeg du skal la være å skrive... (verre er det ikke)

Takler du ikke kritikk på det du skriver, så slutt og skriv fjås (verre er det ikke)

PS-Lær det å redigere...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 15:17 
Materialforvalter

Helt enig med deg i at ingen trenger negativ energi osv..MEN nå synes ikke jeg at innlegget var spesielt negativt ladet heller da! Kanskje det er du som tolker litt vel mye- NEGATIVT. Eneste jeg forsøkte å få frem var at man ikke skulle ha urealistiske forventninger til laget, og det må være lov uten at det skal tolkes negativt.

Saklig begrunnet kritikk er vel og bra det! Det er vel derfor man diskuterer ting også, fordi man mener ting, uten at alle nødvendigvis trenger å være enig.

Off topic, men allikevel; hvor gammel er du? Du diskuterer nemlig som en 10-12 åring!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 15:50 
Klubbdirektør

Jeg er ni og like blid.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 20:27 
Materialforvalter

Jada-jada wrote:
La oss for guds skyld ikke være positive og glede oss med tanken om å bli blant de 3 beste.

Nei vi trøkker oss heller ned i gjørma og håper vi ungår nedrykk :roll:

Trådstarter- Patetisk tråd og helt unødvendig :evil: Godt du ikke jobber for laget vårt :shock:

Oj! Det var da voldsomt til skyts mot et innlegg som bare maner litt til moderasjon når det gjelder opprykksprat.

Når det er sagt, er jeg nok også av den oppfatningen at det er bedre å være optimist og ta feil, enn å være pessimist og ha rett! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2006, 21:15 
Klubbdirektør

Ikke ta noen seier på forskudd her nå, men vi bør være positive til plasseringen. og håpe at det holder seg slik. Mye skal skje hvis det blir kvalikk i år. Men, gutta skal ha ros for og ha reist seg fra i fjor.
I og med at vi har hatt en del bra resultater, så bør vel også kanskje folk dra seg vekk i fra stolen og parasol drinken i 2x45 min, og se på og støtte laget..Kom igjen folkens. La det bli flere Vinger Supportere enn Aalesund neste kamp. Hadde vært artig..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]