KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 12:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2006, 11:27 
Forumlegende

nei, dommeren mot FFK er jo en helt annen enn den som dømte Oslo Øst-KIL i 2005. gårdagens dommer er jo en ansett toppdommer og har dømt KIL ved flere anledninger er før. (mot Pors søndag). men god var han slettes ikke, et par ekstra straffer ja og mye rart i fordel av FFK.

nå må vi huske på at dersom den 1.straffesituasjonen hadde gitt straffe, ville jo de 2 andre aldri ha oppstått, men da hadde det blitt 2-2 på et tidspunkt.

som Karlsen tok opp i en annen tråd. KIL er et Dr.Jekyl- og Mr.Hyde-lag i samme kamp ofte. god 2.omgang (og kan være veldig gode når det lykkes), men ogsåp ftyktelig dårlige. høyt bestenivå, men dårlig laveste nivå, og det sistnevnte er litt for ofte, slik som 1.omgang i går.

Lindau og Olausson er jo klare førstevalg dersom de er i stand til å spille.
De har ekstremferdigheter på hver sitt vis. Dersom Lindau var frisk fra starten av i går, er det (nok engang) en kjempetabbe i laguttaket.
Dessuten, Olausson må gjerne være borte i perioder i en kamp, for han har de ekstremnegenskapene som kan gjøre det utroløige han også. Men her er også en av KIL's store "svakheter".......nemlig at systemet overstyrer de elementene som avgjør fotballkamper i lengda. fungerer derfor ikke alle på KIL optimalt blir KIL fryktelig dårlige. Med Lindau og Olausson i slag på banen tilføres elementer som også hever de andre vesentlig.

noe annet som har slått meg er at generelt virker det som om KIL-spillerne har dårligere teknikk enn de flreste andre lag, med tanke på ballmottak og presisjon i korte og mellomlange pasninger. ............

men tross alt, med 3 p mot Tromsdalen blir det moro igjen mot AAFK.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2006, 13:58 
Forumlegende

men vi er ute av cup'm, for meg er det av en eller annen grunn ekstra surt å tape cupkamper fordi det er vinn eller forsvinn, i serien har man alltid en ny mulighet til å gjøre det godt igjen.

Lindau bør få spille fra start i helga, det samme bør Wibe gjøre på backplass.

Håper jeg får oppleve KIL i cupfinalen før jeg ligger i grava :cry:

Profile  

Post subject: Børsen min;)
PostPosted: 06 Jul 2006, 18:47 
Saftblander

Eriksen - Grei kamp, men hadde en stor feil som ga fredrikstad et mål. det må han trekkes for. 4

Kamark - slapp og umotivert. Får en "snill" 2

Ryen - Usikker med ball, men god i duellene. 5

Rønning - Sikker i lufta og med ball. Gjør få feil og er litt mer sikker enn Kai. 6

Byfuglien - Svak 1 omg, grei 2 omg. burde komme seg mer offensivt. 4

Skjærvold - Dårlig dag på jobb. 2

Stormoen - Utrolig mange feilpasninger, kommer ikke oppi duellene. Hever seg i 2 omg. 4

Fremming - Løper mye, men ikke noe mer. Dårlig med ball. Pluss for hardt arbeid. 5

Gundersen - Prøver mye, men lykkes sjeldent. Pluss for sikker straffe på VM keeper. 5

Koffeld - Jobber hardt, men sliter med gode stoppere. Sliter med tempo. 3

Wibe Lund - Elendig 1 omg. sliter med teknikk. tar seg opp i 2 omg. 4

Lindau - Kils beste etter min mening. Tørr å ta vare på ballen. (skaper noe) holder nivået til fredrikstad. 7 (KIls beste)

Olausson - Greit innhopp, mer fart enn wibe på kanten. skaper da ihvertfall noe. burde hatt straffe. 6

Rødfoss - Bra innhopp. mer luftstyrke på topp. 5

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2006, 22:46 
www.kilsk.com

snakka med eriksen i dag, og fra hans ståsted var det en spiller som skulle markert ut han som scora 3-1 målet, men det var ingen på han, så Eriksen måtte prøve duellen sjøl selv om spilleren var 30 cm høyere enn eriksen.. slik kan det gå.. syns ikke vi skal klandre eriksen for målene, han var egentlig ganske trygg og solid bak der

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2006, 23:30 
Grævling

Helt klart!!

Eriksen skulle hatt hjelp i den duellen, selv om han også burde klart bedre som tross alt har lov til å bruke hendene.....men hvor i all verden ble det av midtstopperene i den situasjonen? Kan ikke slippe løs en kar på 2,8 meter og regne med at det går bra!

Men men.....nå er det tur til Tromsø!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2006, 00:39 
www.kilsk.com

det var rødfoss som skulle markert opp han, sa eriksen til meg vaffal..

men men... veldig synd at 1. omgangen var så tragisk som den var egentlig, fordi vi spilte no jævli bra i 2. omgang, som egentlig er ganske rart mtp varmen.. tydet på at fredrikstad har ultradårlig kondis, fordi nivået var lavt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Jul 2006, 08:29 
Forumlegende

Fredrikstad var faktisk et dårlig fotballag. Var det de viste mot oss representativt så ser jeg ikke bort fra at vi kan ta imot dem til seriekamp neste år.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]