Karlsen wrote:
kermit wrote:
hei og grattis med 3 velfortjente poeng i dag.
men!!!!!
dette opplegget med bortesupportere holder ikke mål.
ikke kiosk. ikke egen inngang .
ja vi brukte kiosken der vi gikk inn. dette går fint helt til noen vanlige supportere kaster dritt og bekvems ord. (ikke supporterklubben)
all ære til vakter som prøver å få til noe. men det holder ikke og åpne med en kaffe dunk. det var kjempe hett i solen der . og skulle vi ha brus måtte vi gå bort på andre siden igjen. og ikke nok med det skulle man ha is . så måtte vi over til hovedtribunen.
utrolig dårlig.
men igjen deres kamp og deres poeng. lykke til videre
men vær snill og ta opp dette med klubben deres ..
Du har så rett. Jeg vet at KIL supporterklubb stadig vekk tar opp dette her med KIL Toppfotball. Dette holder ikke mål overhodet.
Vi er også bortesupportere annenhver helg og blir tatt godt imot de fleste steder. Skulle bare mangle at vi ikke tar imot våre gjester på en skikkelig måte også.
ikke missforstå meg. vi ble tatt vel imot.
men desverre så finnes det enkle ellement som tilsier at man bør ha egen kiosk osv. dene gangen også ble det noe dritt og ubekvemsord fra den nøytrale supporter. IKKE SUPPORTERKLUBEN.
desverre men for og unngå sånne ting bør man åpne egen kiosk.
om inngangen er den samme ser jeg ikke på det som noe stort problem .
vi også har slitt med det samme. det som er så synn er at det stort sett er den nøytrale supporter som er probemet ikke supporterklubbene,
men egen kiosk osv. bør man ha, da slipper man en del problemer som kan oppstå- men som ikke skal skje selvfølgelig.
og når reglene er som de er bør vi som supportere stå på, for våre rettigheter.
Masse positivt også i går. fra vakter osv. de prøvde det de kunne .
men ser ut som kiler på gang.
uansett lykke til videre i serien