KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 13:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 May 2006, 13:21 
Klubbdirektør

Slapp av, det løsner snart og målene kommer til å renne inn. Skogen har et poeng når han sier at man må fokusere på det positive.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 May 2006, 13:36 
Forumlegende

Jeg er ganske enig med Ivo.

Vil starte med å vise til en episode fra England, der Manchester United kaptein Gary Neville faktisk kom i munnhuggeri med en supporter på vei ut av banen nå nylig. Neville ble jo selvfølgelig bedt om en kommentar på dette av media, hvor han innrømte at det var uenighet mellom spiller og supporter, men at det var helt greit fordi "we have both passion for the club". Neville aksepterer altså at supporterne sier meningene sine, og forstår hvordan supporteren har det fordi de har den samme lidenskapen.

En gjensidig respekt for forskjellige synspunkter er viktig. Skogheim har det fotballfaglige ansvar for klubben vi er glad i, han er D-trener og høyt kvalifisert for en sånn jobb. Og jeg har 100% tiltro til at han skjøtter den jobben på en god måte. Likevel, som supporter med mindre kunnskap om fotballfaget enn Skogen, så har jeg (og mange andre) også prinsipper og meninger som jeg mener er riktige å ytre. Det er det som er facinerende med fotball, det finnes få om noen fasitsvar på ting.

Den dagen alle slutter å klage og være uenige på dette forumet blir jeg svært bekymret. Da er snart den siste spikeren banka. Det er ille nok at det møter opp 700 folk på kampene for tiden om ikke siste rest av engasjement her inne skal forsvinne også.

Et par mål mot Hønefoss vil legge denne mål-debatten død. Ingen mål mot Hønefoss vil holde liv i debatten i en uke til. Så enkelt er det og så enkelt må det være.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 May 2006, 13:40 
Spiller

Klok uttalelse til media av Neville Karlsen, men jeg er rimelig sikker på at han mener den supporteren som slang dritt er en idiot... :-)

Kanskje vi (jeg) sporer av litt nå :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 May 2006, 13:44 
Forumlegende

Det kan kan se ut til at vi har sporet av veldig Haraball :)

Ja kan hende Neville synes supportern er en tulling, men utad viser han forståelse for hvordan det er å være supporter. Og han har jo vært supporter selv i sin tid også.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]